جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اونقدر که کنترل تلویزیون قدرت گم شدن تو یه خونه ۲۰ متری رو داره
یه سوزن تو انبار کاه نداره 

ܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜܔܢܜܜܔܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜ
شام چی بپزم ؟؟؟ اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار!!
 
ܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜܔܢܜܜܔܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜ
کی تو رو قشنگت کرده، مست و ملنگت کرده ؟؟؟
.
.
.
مدرسان شریف
ܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜܔܢܜܜܔܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜ
مردها به سه دسته تقسیم می‌شوند:
خوش قیافه‌ها ، باهوش‌ها و اکثریت !
ܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜܔܢܜܜܔܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜ
به غضنفر میگن: اگه یک کامیون طلا بهت بدن چیکار میکنی؟
میگه:یک کلام ۲۵۰۰ میگیریم‌ خالی میکنیم
ܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜܔܢܜܜܔܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜ
موبایل مشکی من از غم نیست …
Sms های ارسالی من کم نیست….
من واسه خودم یه قانونی دارم…
هر کی Sms های منو جواب نده آدم نیست…
ܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜܔܢܜܜܔܢܔܜܔܢܜܔܢܔܜ

 

جالبه، روز کودک دقیقاً ۹ ماه بعد از ولنتاینه
.
.
.
قضیه یکم مشکوک نیست..؟!

آخه چرا به این مگس بزرگا میگین خرمگس ؟
این مگسا خعلیم خوشگلن ؛ رنگشون سبز و آبیه …
واقن چطوری روتون میشه بهشون بگین خر مگس ؟ پایین تر از طاووس مگس نباید بهشون گفت !
یکم واقع بین باشین دیگه !

 

دقت کردین لذتی که در سر کشیدن پارچ هست در گرفتن ماچ نیست ؟

 

تا حالا دقت کردین جمله :
(با تمام احترامی که واستون قائلم)
استارتی است برای قهوه ای کردن طرف مقابل ؟

 

جمله ای از یک دختر زرنگ :
“من حال و حوصله درس خوندن ندارم ، میرم با یه آقا دکتر ازدواج می کنم همه بهم میگن خانم دکتر”

 

یک وعده غذای ساده :
2 تا تخم مرغ 500 تومن
یک دونه نون سنگک 450 تومن
یک کاسه ماست به عبارتی 500 تومن
کره مصرفی جهت چرب کردن تابه 100 تومن
مجموعا : 1550 تومن
زندگی میشه کرد ؟ زن میشه گرفت ؟ بچه میشه اورد ؟ حالا هی بیاین تو این برنامه های خانواده راجع به ازدواج و بارداری حرف بزنید !

 

پول خوشبختی میاره ؛
من حاضرم این ریسک رو بپذیرم و به عنوان نمونه آزمایشگاهی ثابت کنم به جهانیان …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 23138
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1